GMT-Master II (gen-)erhvervelse
Tage Reinhardt Skrev:Jeg overvejer begge modeller, som angivet i anden tråd, og er nysgerrig på hvilke overvejelser du har gjort dig i dit valg mellem GMT-Master IIc & Deep Sea?

Jeg var utroligt glad for Deepsea'en og synes at den har sindsygt mange lækre detaljer så som den matte skive og lunetten der minder om en mil-sub, men da jeg går med skjorte til dagligt irriterende det mig at den ikke gled lettere ind under skjorte ærmet. Altså var højden et problem. Et problem som måske kunne være charmereden. Men da jeg fra visse vinkler synes at uret er buttet fik det det syn på uret at det måske er en anelse for vulgært og ikke helt så sobert som Rolex ellers har ry for med deres designs af sportsmodellerne... For mig lod uret en anelse elegance tilbage at ønske.

Med i mine overvejelser var også den kommende Submariner 116610, men jeg synes desværre at lunetten mangler lidt glød og detaljer, og dermed bliver en tand for kedelig i mine øjne... Skulle jeg tilbage til Rolex' dykkerure, ville det nok være den gamle Sea-Dweller 16600, som også var mit første "rigtige" ur. Dette synes jeg dog stadig syner lidt for småt i diameteren...
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar

Beskeder i denne tråd
GMT-Master II (gen-)erhvervelse - af phrede - 15-08-2010, 09:36 PM
Re: GMT-Master II (gen-)erhvervelse - af phrede - 15-08-2010, 11:10 PM
Re: GMT-Master II (gen-)erhvervelse - af Finetime - 16-08-2010, 09:33 PM
Re: GMT-Master II (gen-)erhvervelse - af Len - 17-08-2010, 09:13 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)