12-08-2010, 07:39 PM
hej med jer
Jeg kunne godt tænke mig et spejlrefleks kamera. Jeg har set, at bilka i denne uge har et Canon 450 D, med et ekstra objektiv til 4000 kr. nogen der kender dette kamera? Jeg regner med at ville bruge ca 4000 kr, på et kamera, det er vel med kamera, som med ure. man kan altid finde noget der er dyrere
Skal man droppe det ekstra objektiv og heller bruge pengene på et kamera der er bedre og ¨nøjes¨ med det objektiv der følger med kameraet?
modtager gerne bud på andre muligheder, i denne prisklasse..
Det skal nævnes, at jeg ikke har den store erfaring indenfor dette område, lige nu har jeg et sony med 5 megepixel...
Martin
Jeg kunne godt tænke mig et spejlrefleks kamera. Jeg har set, at bilka i denne uge har et Canon 450 D, med et ekstra objektiv til 4000 kr. nogen der kender dette kamera? Jeg regner med at ville bruge ca 4000 kr, på et kamera, det er vel med kamera, som med ure. man kan altid finde noget der er dyrere
Skal man droppe det ekstra objektiv og heller bruge pengene på et kamera der er bedre og ¨nøjes¨ med det objektiv der følger med kameraet?
modtager gerne bud på andre muligheder, i denne prisklasse..
Det skal nævnes, at jeg ikke har den store erfaring indenfor dette område, lige nu har jeg et sony med 5 megepixel...
Martin
Ure: Pam 184, Rolex Sea-Dweller, Rolex Day-Date 1972
Ex:AP Royal Oak Offshore Diver
EX: Tag Heuer Monaco
EX: Omega PO 45,5 mm + 42 mm, Speedmaster Pro og 300M "Bond"
EX: Pam 005, 233
EX: IWC Chronograph
EX: Breitling Superocean steelfish 44mm
Ex:AP Royal Oak Offshore Diver
EX: Tag Heuer Monaco
EX: Omega PO 45,5 mm + 42 mm, Speedmaster Pro og 300M "Bond"
EX: Pam 005, 233
EX: IWC Chronograph
EX: Breitling Superocean steelfish 44mm

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)