Justering, præcision og nøjagtighed
Mon Magnum/Lars/Peter/Colombo eller andre kan sige om den er noget værd sådan en, eller om det er amatørpjat?
Jeg har faktisk haft bestilt en for 1 år siden, men fik aldrig den mail der står man får med betalingsanvisning, og der døde sagen så. Jeg vil gerne ha en vibrograf hvis den kan hentes for 2.500 kr Icon_e_biggrin
vh[/quote]

Nu kan der jo siges meget om tidskontrolapperater, selv ville jeg nok foretrække witschi watch expert II. Det er den der også kan tage co-axialgang, samt man kan få optiskøje (fotocelle) til den, så man kan tage alle svingningstal, bruges til pendulure. Det er vældig smart. Det med hævevinkel bruges jo ikke i det daglige, på gamle strimmelskrivende tidskontrolapp. kan man faktisk også se et urs amplitude, hvilket mange bare ikke er klar over, også heller ikke så præcist. Dog godt nok til de fleste ure. Selv har jeg efterhånden nok fire forskellige tidskontrolapp., men den jeg er gladest for er dog watch expert II, den kan det hele så de andre får lov til at samle støv. Med hensyn til MTG-500-L vil jeg mene at den dækker de flestes behov, såfremt man ikke tænker på co-axial værker. Til at regulere dem skal man dog også have reguleringsværktøjet, de har lært noget ved Rolex, det kan skaffes men koster kassen. Tror det er noget med 1800,- Icon_e_sad
Tror jeg har et emne mere til mit træf.
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900

Instagram: https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/

Mvh
Lars

Svar

Beskeder i denne tråd
Justering, præcision og nøjagtighed - af BobT - 27-07-2010, 10:35 AM
Re: Justering, præcision og nøjagtighed - af Lars - 10-08-2010, 10:16 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)