09-08-2010, 11:51 PM
ClausT Skrev:Jeg har - til specielt sommerbrug - og meget i vandet - lært at kunne lide Ploprofs kantede facon, underlige krone og "kransknap" - men det er egentlig dumt af Omega ikke at lave et ur, for min skyld helt som ploprof - med mere normal krone og kasse - men bibeholdende den lækre - safirglas dækkede krans - og skiven, som jeg synes er noget af det lækreste.
Den ville som almindelig DESKDIVER (som også kunne bruges som rigtig diver) - efter min mening uden problemer stå op imod de to andre.
Også værksmæssig -. med 8500 in-house, let justerbar lænke i lækker kvalitet o.s.v. ville den være fint med, men det har de så valgt ikke at gøre. Lidt sjovt, for der er ikke tvivl om, at den hos rigtigt mange taber på den specielle facon. Det har de så valgt skal være sådan, og sat produktionstallet derefter
Det er ikke en del af en krig mod det ene eller andet, bare en undren over at Omega ikke har markedsført den skive, krans, lænke med det værk, i en mere almindeligt udseende version
Som landet ligger, så er DS - hvis man kan klare den størrelse, langt mere anvendelig for langt de fleste - og top gennemført. Som dagligt - og eneste ur, på kontoret, er ingen af dem mit valg.

vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)