06-08-2010, 11:58 PM
RIGTIG god gennemgang. Som altid en fornøjelse at læse dine anmeldelser.
Eneste tilføjelse, uden jeg på det sene tidspunkt her kan årstallet præcis er, at da Breitling måtte bukke under for quarts krisen, overtog Ollech & Wajs både design og dele/maskiner til bygning af en del Breitling ure, herunder navitimer rettigheder - og de byggede så en del som navitimers - under navnet Aviation chronograph.
O&W havde så også tæt samarbejde med Doxa - via Doxas direktør "Jenny" (en herre
) - som også drev eget mærke - Jenny - f.eks Jenny Caribian, men O&W overtog i princippet helt Breitling ved lukningen, og mon ikke det var omkring de der 1980. NAVNET overtog de derimod ikke.
vh
Eneste tilføjelse, uden jeg på det sene tidspunkt her kan årstallet præcis er, at da Breitling måtte bukke under for quarts krisen, overtog Ollech & Wajs både design og dele/maskiner til bygning af en del Breitling ure, herunder navitimer rettigheder - og de byggede så en del som navitimers - under navnet Aviation chronograph.
O&W havde så også tæt samarbejde med Doxa - via Doxas direktør "Jenny" (en herre
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)