06-08-2010, 09:38 PM
jacob jensen Skrev:Du besidder en stor medicinsk viden eller hvaEnig - absolut. Der findes faktisk sammenligninger på nettet af IWC modificerede 2892 og Rolex, og de falder lidt til den ene side, ofte godt til IWC, men der er som vanligt lidt religion i den, hvis vi bare taler værker, og det er helt OK bedre at kunne tro på Rolex.![]()
![]()
![]()
tror begge sider har lidt ret her,at kalde det IWC gør ved deres ETA værker for low budget er måske lige en hård nok melding
omvendt tror jeg heller ikke det måske helt slår alt fra Rolex.
Jeg ved ikke det vilde om værkerne så jeg gætter lidt her
jeg tror dog ali/willy har rimelig styr på dem, så hans holdning sætter da nogle tanker igang hos mig
Det er heller ikke nemt at sammenligne. Et Patek værk er da finere end et Rolex, men det er da ikke mere solidt - og med IWC og Rolex - der er forskellige kriterier i værkernes bedømmelse, men nogen herinde ved det hele og er så pokkers faste og religiøse, og det er så bare det.
Jeg turde ikke med sikkerhed påstå hvad der var bedst i denne sammenligning, og det kan sagtens være eksperter kunne finde et eller andet flertal, men at være så pokkers sikker?? Selv urmagere er det ikke.
Jeg ser det som en Brøndby fan da aldrig vil kunne anerkende et flot FCK resultat. Facebook er fyldt med den slags uunderbygget specialviden
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)