06-08-2010, 06:56 PM
Rolex COMEX Skrev:Men vores ven Ali/willy har i øvrigt helt ret i at det langt fra er standard ETA - men noget af det bedst finisherede og ombyggede - så man kan mene de i virkeligheden har lidt af det bedste fra begge verdener - En basis konstruktion som er meget velfungerende, og så lækre modifikationer, så jeg synes nok Low budget værk er en skarp betegnelse trods alt.ali Skrev:Rolex COMEX Skrev:Har prøvet den sorte med lænke & den hvide med gummirem – begge Time Only.
Det er jo ikke Rolex, men prisen er også en anden!
Lynetten med safirglas virker ikke billig på mig – tværtimod.
Om man kan lide uret er naturligvis en smagssag, men kvaliteten fejler bestemt ikke noget, ej heller lænken.
Det eneste der hænger lidt er værket. Et modificeret ETA 2892 – men stadig et ETA!
Personligt kunne jeg godt leve med et Low budget værk, når kasse & lænke er i en så fin finish som tilfældet er her.Citat:How many times must we repeat this?IWC do not use cheap ETA bases in their watches.They buy the best in kits and modify the pieces and finish them to a standard that far far surpasses any caliber that Rolex make.So once and for all lets cut all the crap said about ETA.Their top end calibers are better than what you get in any Rolex.And in my humble opinion the new IWC aquatimers are a fucking disaster they look the same as any cheap diver you can get for free in a cornflake packet.If IWC do not shoot all in their design department they are heading for disaster. Willy
Don’t bother Pilli Willy Ali – it’s only watches![]()
Have a nice weekend, and don’t forget your Ritalin!
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)