Dyre highend replica ure - findes de!?
avantismo Skrev:REDIGERET INDLÆG

Jeg har hermed konkluderet, at historier fra det virkelige liv ikke belønnes herinde.

Jeg troede, at der var plads til alle uanset økonomi, men det er der meget tydeligt ikke.

Til orientering ville urene ryge for en flaske vin pr. stk...

Jeg har / havde inget motiv om at "markedføre" kopi ure

Jeg syntes så lige du med dette rettede indlæg bevidst at du ikke har den hårde hud jeg snakkede om når det kommer til at eje kopiure.

Der er på ingen måde tale om at historier fra det virkelige liv ikke værdsættes herinde det vil du også kunne finde flere eksempler på i andre tråde,
vi har helt sikkert ikke samme økonomi herinde men at sige at der ikke er plads til alle uanset økonomi er direkte usandt kan du vise nogle eksempler hvor folk er
blevet redigeret herinde fordi deres ure var for billige UDEN vi taler om fake ure.

Vi er nemlig tilbage ved den hårde hud,men havde du ikke regnet med at fakeurene ville får en lidt hård medfart herinde hvis du evt har fulgt med i de andre tråde
der har været om emmet kunne du evt have fået en stemningsrapport om de ure herinde,og helt ærligt troede du der kom en GMT og Daytona ejer og nappede dine fakeure fordi han/hun ville bruge dem til dagligt istedet for den ægte vare Icon_question

Du vil hvis du gider kunne finde flere tråde herinde hvor folk snakker om feks. Seiko til rimelige penge uden at nogle af ondt af det, jeg ved også flere herinde har
ure til under en tusse som de ejer med glæde og snakker om herind, havde du ikke også selv et Seiko uden nogle har haft "ondt" af det Icon_question

Min fornemmelse er helt klart at der er plads til alle herinde uanset økonomi man skal bare ikke tror der er noget klappen på skulderen over
fakeure,folk herinde er jo nok lidt sværere at imponerer end dem som ikke deler vores interesse for ure Icon_cool
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Dyre highend replica ure - findes de!? - af jacob jensen - 05-08-2010, 12:19 PM
Re: Dyre highend replica ure - findes de!? - af jacob jensen - 05-08-2010, 12:56 PM
Re: Dyre highend replica ure - findes de!? - af Mr. Korsbek! - 05-08-2010, 06:30 PM
Re: Dyre highend replica ure - findes de!? - af MortenKN - 05-08-2010, 07:09 PM
Re: Dyre highend replica ure - findes de!? - af Tukjær - 05-08-2010, 08:20 PM
Re: Dyre highend replica ure - findes de!? - af Rolex COMEX - 06-08-2010, 09:19 AM
Re: Dyre highend replica ure - findes de!? - af jacob jensen - 06-08-2010, 10:15 AM
Re: Dyre highend replica ure - findes de!? - af Mr. Korsbek! - 06-08-2010, 11:00 AM
Re: Dyre highend replica ure - findes de!? - af Tukjær - 06-08-2010, 11:05 AM
Re: Dyre highend replica ure - findes de!? - af jacob jensen - 06-08-2010, 11:31 AM
Re: Dyre highend replica ure - findes de!? - af Mr. Korsbek! - 06-08-2010, 12:24 PM
Re: Dyre highend replica ure - findes de!? - af jacob jensen - 06-08-2010, 04:36 PM
Re: Dyre highend replica ure - findes de!? - af Mr. Korsbek! - 06-08-2010, 08:02 PM
Re: Dyre highend replica ure - findes de!? - af jacob jensen - 06-08-2010, 09:20 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)