04-08-2010, 08:38 PM
Jeg tror ikke du får en massiv 18K constellation kaliber 551 med original sort - noget nær perfekt skive for 10.000 kr. Du SKAL kunne kende re-dial fra original, ellers kan du blive snydt noget så voldsomt. Havde du sagt, re-dial var OK, så kunne det absolut gøres
Originale connies - piepan med sort skive som er noget der ligner perfekt - er sjældne i original. Masser af ærlige mennesker tror de har en original sådan, men har en ny skive på. Du kan også få dem med en re-dial og en forkert maskine, så du skal også checke at ref. nr svarer til alt det andet - hvis originalitet som du beskriver det er vigtigt. Held og lykke og lad os følge dine bestræbelser.
vh
Originale connies - piepan med sort skive som er noget der ligner perfekt - er sjældne i original. Masser af ærlige mennesker tror de har en original sådan, men har en ny skive på. Du kan også få dem med en re-dial og en forkert maskine, så du skal også checke at ref. nr svarer til alt det andet - hvis originalitet som du beskriver det er vigtigt. Held og lykke og lad os følge dine bestræbelser.
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)