04-08-2010, 12:45 PM
gmt-geek Skrev:Det er vi helt enige om, og det var da i alle fald det jeg prøvede at skrive medhannover_dk Skrev:UlrikB Skrev:[quote="phrede"Absolut tillykke med uret - og alt tilgivet med navnene
Og tusind tak for de pæne ord allesammen!Du skal nok bare tænke på, at explorer ikke hedder GMT, men bare explorer selv om den er GMT - så bliver det hele lettere
vh
Hvis vi skal vende og dreje ordene på den måde, er jeg sikker, at mange inkl. mig selv ikke vil give dig ret i at en Explorer = en GMT!
1. Explorer(I) har slet ikke en 24 timers viser.
2. Explorer II - Ideen med GMT er vel netop 2 tidszoner og ikke bare nat og dag...!(Lynetten kan ikke drejes)
Citat:Absolut tillykke med uret - og alt tilgivet med navneneVist er Erplorer II en GMT - men den hedder bare Explorer og ikke noget med GMT - som er et andet ur (som også er lidt mere anvendeligt med både GMT og drejelig krans - men GMT funktion har de begge fuldt ud (bortset fra Explorer II kun kan gå i heltimes hop og derfor ikke kan sættes til f.eks IndienDu skal nok bare tænke på, at explorer ikke hedder GMT, men bare explorer selv om den er GMT - så bliver det hele lettere
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)