Breitling Colt GMT Automatic - Seamaster What to do?
Hej urnørder.

Jeg har tidligere fået en masse hjælp her inde, og den gang stod valget mellem et fortis B42 og et seamaster.

Jeg valgte fortisuret udelukkende da det var mere uniq end seamasteren. (+jeg fik en dyr model (TDKK 21) til en fordelagtig pris)
Blev dog træt af størrelsen på fortisuret så det er solgt igen.

Jeg skal selvfølgelig have mig et nyt ur, og jeg var egentlig helt "sat" på et Omega Seamaster - sort eller blå, men nu faldte jeg så lige over et Breitling Colt GMT Automatic.

Jeg synes at Breitlingen er langt langt federe og lidt mere bling end seamasteren, men hvordan er value for money for sådan en fætter?

1. Hvordan er kvaliteten af urværket på breitling colt GMT automatic? (det ser ud til at det er baseret på et ETA 2893-2A værk) - specielt set i forhold til omegas urværk uden chronograph (og ikke co-axial)
2. Hvor meget gør breitling ved standard urværkerne?
3. Hvordan er design/finish i forhold til Omega - kvalitetsmæssigt?
4. Hvordan er stålremmens kvalitet i forhold til omega?

Helt generelt - hvor mener i der er mest value for money? Brugt koster de 2 ca det samme - jeg kigger i pris i omegnen af TDKK 10.

Igen mange tak for jeres hjælp.
Svar

Beskeder i denne tråd
Breitling Colt GMT Automatic - Seamaster What to do? - af Madsbabz - 03-08-2010, 04:59 PM
Re: Breitling Colt GMT Automatic - Seamaster What to do? - af Rolex COMEX - 03-08-2010, 09:36 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)