Hjælp til bestemmelse af Lemania chronograf
hannover_dk Skrev:Det er vel som jeg i alle fald prøvede at skrive - CH 27 er to subdials og CH 27 12 er tre og de 12 står for 12 timers visning.
Her først 27 med to subdials ren CH 27 type
İmage

Rannft viser som ofte bare et billede for dem alle, og det er uanset man tager 27 i den første version eller 27 12 t 1 eller 2 - et billede for dem alle og det er af en kaliber 321 i omega versionen - som jo ser lidt anderledes ud end grundet sin 12 timers visning, men er helt magen til 27 12 T 1 (2)

Den er her - som den ser ud hos raffnt for alle typerne - og er så 27 12 tr 1 eller 2 eller om man vil Omega 321 - Du kan jo se hvilken af disse din ligner og jo også se om det har to eller tre subdials, så burde den være klar
İmage

Jeg tror i Lemania at to subdials versionen hedder 3200 og den med tre 3210 efter deres nyere system.

Vær altid opmærksom på at bidfun generelt ofte viser billede af et værk der IKKE er det man klikker på, men bare viser ET billede for hele serien, også af omega 5xx som jo har mange forskellige, ser man kun få billedmæssigt

Hvis værket er et CH 27, er det bestemt "rent", for som du siger er uret kun med to sub dials.

Men det jeg synes ikke stemmer med alle andre billeder af CH 27-værk, er den forskel jeg har markeret med en rød ring i billedet. Derfor mente jeg tidligere i tråden, at der måtte være tale om et 2310-værk, men det adskiller sig også fra mit urs værk. Icon_e_confused

İmage
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Hjælp til bestemmelse af Lemania chronograf - af jokumq - 19-12-2012, 09:27 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)