Deepsea skuffelse - tæpppefald for "Kun ét ur"´s konceptet !
DonWerner Skrev:Det problem du er stødt ind i dernede i varmen forstår jeg godt er en deal-breaker for dig. Jeg ville selv være utrolig irriteret hvis jeg hver dag fik et sort bånd af olie fra mit ur på mit håndled. Jeg er selv en type der sveder meget men har på intet tidspunkt her i sommer oplevet dit problem. Heller ikke under min sidste rejse til Italien hvor der var tæt på 40 grader i skyggen. Heldigvis da...

Jeg tror, at det har at gøre med den ekstreme temperatur hernede og den store mængde meget fint støv og sand, der er i omgivelserne.

Men det er så lidt "sjovt", at ingen af mine andre ure - heller ikke Suunto Observer TTi med titanium/gummi lænke, laver samme aftegninger på mit håndled. Det er kun lænken fra Deepsea.

Men du har ret i, at det problem er en "dealbreaker" for mig, idet dette ikke vil være min sidste mission. Hvad mening giver "ét-urs-konceptet", hvis ikke det ur, man har valgt kan anvendes under alle forhold !??
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Deepsea skuffelse - tæpppefald for "Kun ét ur"´s konceptet ! - af pbr - 29-07-2010, 07:59 AM
Re: Deepsea skuffelse - tæpppefald for "Kun ét ur"´s konceptet ! - af Bjørn H._phpbb3_import15705 - 30-07-2010, 07:29 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)