Deepsea skuffelse - tæpppefald for "Kun ét ur"´s konceptet !
Baun Skrev:
pbr Skrev:- eller måske koncentrere sig om vintage til pænt derhjemme udelukkende !! Icon_e_wink

Jeg kan varmt anbefale Vintage til det hele - hjemme, ude, på jagt, på udstationering - kort sagt det hele.

Hvad er det du mener at et velvalgt Vintage ur ikke kan klare?

Denne ville fint kunne klare en udstationering vil jeg mene ( en Vintage Rolex sub ville iøvrigt også være perfekt på nato):

Mærke og model: Omega Seamaster 300

Årgang: 1967
Kasse: Rund stål kasse i ok stand men smuk graveret Seamaster logo på bagsiden
Højde: 14 mm
Diameter: 42 mm uden krone
Skive: Den flotte sorte skive med store luminerede index. Der er en del patina med varierende intensitet. Originale sværd visere også med patina
Rem: Sort Natorem
Caliber: 565 Automatic med dato stand 2
Caliber nr.: 26890888
Ref. Nr.: ST 166.0024-67

İmage

vh Baun

Tro mig, Baun - netop dette ur har flere gnage været i mine tanker - og når det skal være vintage, så vil jeg hellere bruge penge på en Seamaster 300 end på en Sub 5513 (selvom det også er et rigtig flot ur med historie).
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Deepsea skuffelse - flyttet fra tråd i Rolex-forum - af pbr - 27-07-2010, 07:17 PM
Re: Deepsea skuffelse - tæpppefald for "Kun ét ur"´s konceptet ! - af Bjørn H._phpbb3_import15705 - 30-07-2010, 07:29 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)