Justering, præcision og nøjagtighed
hannover_dk Skrev:
Geodoc Skrev:
BobT Skrev:Tja intet i verden er jo gratis: http://www.greinervibrograf.com/preislisten/Preis_e.pdf -Men 25.000 for nyt legetøj er nok lige i overkanten Icon_rolleyes
Kunne sådan en beskeden sag: TYMC multifunction timegrapher MTG-500L til 2.500 Kr. ikke gøre det?
Bemærk iøvrigt det pragtfulde tyske ord: Zeitwaage (tids vægt) Icon_e_biggrin
Med venlig hilsen - Geodoc
Jo jeg tror det såmænd. Mon Magnum/Lars/Peter/Colombo eller andre kan sige om den er noget værd sådan en, eller om det er amatørpjat?
Jeg har faktisk haft bestilt en for 1 år siden, men fik aldrig den mail der står man får med betalingsanvisning, og der døde sagen så. Jeg vil gerne ha en vibrograf hvis den kan hentes for 2.500 kr Icon_e_biggrin
vh
@Hannover - Det ville være fremragende, om en af urmagerne kunne komme ind over, for jeg tror at den beskrevne model er for "klejn", da den kun har automatisk forvalg af BPH, hvor 18.000 BPH er mindste.
Den bør også have manuel indstilling, ellers ville det vist afskære nogle af dine ældste ure (15.000 BPH?) fra, at komme "under luppen".

Ligeledes er der heller ikke variabel indstilling af løftevinkel, og Ploprof er med Coaxial-gang, der afviger overordentligt meget fra standarden på 52 grader.

Som urinteresseret og "glad amatør", ser jeg også frem til en beskrivelse af, hvad en "privat vibrograf" bør kunne.
Selv anvender jeg en MTG-3000; men har på fornemmelsen, at det er "over kill".

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar

Beskeder i denne tråd
Justering, præcision og nøjagtighed - af BobT - 27-07-2010, 10:35 AM
Re: Justering, præcision og nøjagtighed - af Geodoc - 27-07-2010, 06:29 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)