Deepsea skuffelse - tæpppefald for "Kun ét ur"´s konceptet !
hannover_dk Skrev:Hvor surt Peter. Jeg burde kunne relatere lidt til det med min ploprof som jo er endnu mere ishockey puck. 250 gram ca vejer den på køkkenvægten på sin lænke, og noget mindre på original gummibånd.
vh

Ja, det er lidt surt - men sådan er det jo her i livet. Man lærer hele tiden af sine erfaringer og nu er jeg så én af slagsen rigere Icon_e_smile

Jeg har dog haft glæde af uret, lige indtil jeg kom herned. Og man kunne jo så spørge sig selv, om ikke jeg så bare kunne beholde uret og have glæde af det hjemme i Danmark. Men så ville hele idéen med "URET" jo gå lidt fløjten og som sagt synes jeg ikke, at jeg så kan forsvare overfor mig selv, at have så mange penge stående i ét ur. Derudover ved jeg jo, at der ligger mindst 1 eller 2 udsendelser yderligere og venter på mig, hvor jeg så måtte lade uret blive hjemme.

Så hellere skille sig af med det og gå tilbage til "basics" og slå sig til tåls med, at man har en 2-3 billigere ure, som man kan have med på mission og ét "semi-dyrt" til pænt brug derhjemme - eller måske koncentrere sig om vintage til pænt derhjemme udelukkende !! Icon_e_wink
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Deepsea skuffelse - flyttet fra tråd i Rolex-forum - af pbr - 27-07-2010, 11:45 AM
Re: Deepsea skuffelse - tæpppefald for "Kun ét ur"´s konceptet ! - af Bjørn H._phpbb3_import15705 - 30-07-2010, 07:29 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)