Deepsea skuffelse - tæpppefald for "Kun ét ur"´s konceptet !
Hvor surt Peter. Jeg burde kunne relatere lidt til det med min ploprof som jo er endnu mere ishockey puck. 250 gram ca vejer den på køkkenvægten på sin lænke, og noget mindre på original gummibånd.

Den er dog slet ikke så dum at gå med vil jeg sige. Dels er mesh meget behageligt i forhold til lænker med større led, dels passer ur og lænke utroligt godt sammen - så uret ikke er toptungt = ikke på nogen måde prøver at køre rundt på armen, dels er lænkens bredde - med 24 mm ved uret og spændet også 24 mm (og lænken vel 22mm hvor den sidder på spændet god til at støtte uret - og endeligt sidder lænken helt i bunden af uret - ind mod armen, hvilket gør at det, selv når det er lidt løst, sidder godt på armen.
Beklager behåringen Icon_redface men se hvad jeg mener med at lænken sidder godt ned til armen (nyd også kransens facon og fine slibninger + helium ventilens He tekst - og så er det surt man ikke lige tørrer uret af inden foto:D
İmage
İmage
İmage
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Deepsea skuffelse - flyttet fra tråd i Rolex-forum - af hannover_dk - 27-07-2010, 11:25 AM
Re: Deepsea skuffelse - tæpppefald for "Kun ét ur"´s konceptet ! - af Bjørn H._phpbb3_import15705 - 30-07-2010, 07:29 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)