18-12-2012, 01:16 PM
Om prisen på et LE skal være højere syntes jeg afhænger af hvad man får ud over den alm. model. Er der tale om samme kasse, værk, tilbehør og blot en anden layout, farve skive, lynette, visere bør uret ikke koste nævneværdigt mere end det almindelige. Er der tale om en helt selvstændig variant som har krævet et omstændigt stykke forarbejde at fremstille og er serien lille, ja så er det klart at prisen skal være højere.
Når Omega laver 10.000 stk af et PO, hvor kun skiven og en bagkasse gravering er forskellig, har jeg lidt svært ved at finde berettigelsen til en markant merpris.
Når AP laver en model som ROO Legacy, hvor ALT er nyt pånær værket, og der laves 1.500 stk, mener jeg godt en merpris kan berettiges. Om den så er værd at betale mere for er en helt anden snak
/Mads
Når Omega laver 10.000 stk af et PO, hvor kun skiven og en bagkasse gravering er forskellig, har jeg lidt svært ved at finde berettigelsen til en markant merpris.
Når AP laver en model som ROO Legacy, hvor ALT er nyt pånær værket, og der laves 1.500 stk, mener jeg godt en merpris kan berettiges. Om den så er værd at betale mere for er en helt anden snak
/Mads

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)