17-07-2010, 11:18 AM
@KlausM - jo sidespring - men jeg har jo trods alt købt en IWC 3536 af dig - men du mener jo det synd at ridse den, så jeg har aldrig taget den i havet
Ploprof sidder langt bedre på armen på sin lænke i øvrigt - den er ikke spor toptung og prøver ikke at dreje sig rundt. Jeg har også en 44 mm Zenith gammel ElPrimero - men jo - lidt sidespring er det vel
@JoePete - jeg har ikke en fin vægt i sommerhuset, men 225 gram ca på den hajbids sikrede lænke - som jeg synes er helt super - inkl. den trinløse lås.
Uret har fået sit morgenbad og en tur rundt om 2. revle gennem ålegræsset. Selv om solen ikke var helt fremme, var det varmt nok, og vandet holder nu nok 23 grader føler jeg
vh
@JoePete - jeg har ikke en fin vægt i sommerhuset, men 225 gram ca på den hajbids sikrede lænke - som jeg synes er helt super - inkl. den trinløse lås.
Uret har fået sit morgenbad og en tur rundt om 2. revle gennem ålegræsset. Selv om solen ikke var helt fremme, var det varmt nok, og vandet holder nu nok 23 grader føler jeg
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)