16-07-2010, 12:48 AM
@JAH - Dit billede virker utrolig rodet, så hvis du skal tage billeder med så høj blænde (billedet er vel taget med 1.8,) ville jeg nok gå lidt tættere på eller så have en mindre rodet baggrund! Fint med et mix af 2 ure et par solbriller og en kuglepen... men saml tingene lidt mere! Evt kør med noget lavere blænde og få mere dybdeskarphed 
Ellers få smækket kameraet på et stativ og kør med længere lukketider og undgå blitz! Udstyret fejler bestemt ikke noget, en 50mm 1.8, uanset om det er Canon eller Nikon er kæmpe value for money!
Ville bare lige give mit besyv med
Ellers få smækket kameraet på et stativ og kør med længere lukketider og undgå blitz! Udstyret fejler bestemt ikke noget, en 50mm 1.8, uanset om det er Canon eller Nikon er kæmpe value for money!
bjorn_e58 Skrev:Og jeg lod mig lige inspirere af de sidste aftenstråler:Kører du automatisk eller manuel opsætning!? For det kunne godt se ud som om at din hvidbalance er lidt ved siden af, billedet har lige lovlig meget glød i mine øjne... aftensolen og guldet kan godt forvirre hvidbalancen, hvilket giver et lidt "rødt" billede
Taget med mit D70s og 105mm micro Nikkor objektiv, blænde 18, lukkertid 0.4s og på stativ.
/Bjørn.
Ville bare lige give mit besyv med
Simon Hedegaard

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)