17-12-2012, 04:25 PM
jk Skrev:TimeToWatch.dk Skrev:Det eneste LE jeg har i min keeper-samling er et AP RO Perpetual Calendar i platin/stål lavet i 25 stk. At det er en LE er ikke så afgørende, da alle AP RO Perpetual Calendars laves i ganske få stk. årligt. Det sjove ved dette ur er at platin delene er blank polerede, hvor de på stål modellerne er matte samt den specielle mørkeblå skive med "skuret" overflade.Et ur, som er lige flot fra begge sider. En helt vidunderlig skive og det pragtfulde 2120/2802 værk (formoder jeg?)
En sand keeper, hvis der nogensinde var sådan én :-)
JK
Ja uret er en perfekt summering af min passion for ure og de ting jeg værdsætter:
- Håndværk i topklasse
- Legendarisk design fra GG, der grundlagde en helt ny retning af luksus sportsure i stål
- Legendarisk værk med base i JLC cal. 920, der er brugt af både AP (AP 2120), VC (VC 1120) og PP (28-255C). I dag in-house AP.
- Kompliceret funktion med evighedskalender der selv korrigerer for dage med 30/31 dage samt skudår
- All round design, der både går til casual og pænt brug
- Limiteret i 25 stk. hvor mit er nr. 1
Eneste ur jeg syntes matcher mine krav bedre er samme model helt i platin
JK dit IWC har jeg nu også savlet over en del gange. Jeg husker tydeligt dengang det udkom, hvor jeg tænkte det ville blive et samler hit med kombinationen af design, værk og historie.
/Mads

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)