14-07-2010, 10:39 PM
Strengt taget, Jesper, så rummer 13-skalaen vel kun 10 "reelle point" (hvis jeg lader hver enkelt "karakter" repræsentere et point ... )
00, 03, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 og 13
Kan det ikke godt gå an, at jeg så har en samlet score på 100 ... ? ...

John, dine kritikpunkter er fuldt ud berettigede - og hermed taget til efterretning til et evt. kommende indlæg af samme "skuffe"
Hvad angår PO-bagkassen, så misforstå mig ikke: Det ER en af de smukkeste, som jeg til dato har set. Min anke går blot på, at med al den finish-opmærksomhed, som bagkassen får, så er man gået lidt væk fra det, som virkelig tæller ... lynetten, f.eks. ...
Her gør Seiko det jo netop omvendt, og dét er jo netop de to mærkers helt store forskel: Har vi primært fokus på form eller funktion ? Dejligt, synes jeg, at der er disse forskelle, for så har vi jo som købere et større udvalg når vi skal vælge
00, 03, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 og 13
Kan det ikke godt gå an, at jeg så har en samlet score på 100 ... ? ...
John, dine kritikpunkter er fuldt ud berettigede - og hermed taget til efterretning til et evt. kommende indlæg af samme "skuffe"
Hvad angår PO-bagkassen, så misforstå mig ikke: Det ER en af de smukkeste, som jeg til dato har set. Min anke går blot på, at med al den finish-opmærksomhed, som bagkassen får, så er man gået lidt væk fra det, som virkelig tæller ... lynetten, f.eks. ...
De venligste hilsner, John

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)