11-07-2010, 08:45 PM
Tja Omegas bud ville være X33 tror jeg - den er opkaldt efter et ny opgivet Nasa projekt - som et sted i horisonten også indfattede Mars + den er godkendt af Nasa til rumrejseformål i kvalitfikation - eller de ville måske byde ind med deres Alaska speedmaster - som også har været nævnt i forbindelsen med Mars - bl.a. grundet dets voldsomme temperatur tolerancer til brug i det ydre rum.
Man kunne dog nok tro at det i dag ville være noget elektrisk som X33 eller noget helt andet - men elektrisk måske?
Alaska project
(nå ja i kender den jo godt, og Geodoc har den (eller havde i alle fald) og man kan jo læse teksten på den røde thermo-del som en del af tanken
Og det er ikke fordi jeg er specielt Omega mand - jeg er Eterna og gamle kronografers mand, men det er de to ure jeg har læst om i spil til videre ture ud i rummet. Der kan være andre der ved meget mere om det - eller også er det sådan, at Mars rejser ligger så langt ude i tiden, at det ikke er rigtig planlagt i de detaljer
vh
Man kunne dog nok tro at det i dag ville være noget elektrisk som X33 eller noget helt andet - men elektrisk måske?
Alaska project
(nå ja i kender den jo godt, og Geodoc har den (eller havde i alle fald) og man kan jo læse teksten på den røde thermo-del som en del af tankenOg det er ikke fordi jeg er specielt Omega mand - jeg er Eterna og gamle kronografers mand, men det er de to ure jeg har læst om i spil til videre ture ud i rummet. Der kan være andre der ved meget mere om det - eller også er det sådan, at Mars rejser ligger så langt ude i tiden, at det ikke er rigtig planlagt i de detaljer
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)