09-07-2010, 01:55 PM
Jeg ved, at jeg har været "karrig" med billeder og fortællinger herinde - det skyldes desværre, at vores adgang til internet hernede er begrænset, kombineret med lange arbejdstider og en ussel båndbredde, der næsten umuliggør upload af fotos.
Når jeg kommer hjem og lige er "kommet til mig selv" igen, så vil jeg prøve at lave en opsamling - men indtil da, har jeg prøvet at indsætte et par småkommentarer i din række af meget relevante spørgsmål, Baun.
Når jeg kommer hjem og lige er "kommet til mig selv" igen, så vil jeg prøve at lave en opsamling - men indtil da, har jeg prøvet at indsætte et par småkommentarer i din række af meget relevante spørgsmål, Baun.
Baun Skrev:Jeg tror altså også mest på Nato remme til varmt vejr.
Hvordan går det ellers med at bruge uret i dagligdagen.
Efter et par måneder gik jeg væk fra, at bruge det hver dag. Dette skyldes dels problemet med farvning af håndled, men også at det kom til at føles uforholdsmæssigt tungt at bære i varmen. Ikke sådan at forstå, at vægten er udmattende (), men mere, at deT glider frem og tilbage på håndleddet.
Giver det glæde
Ja, MEGET !! Hver gang jeg tager det frem, for enten at kigge på det eller tage det på armen er det en glæde.
Opmærksomhed
Ja, nogen opmærksomhed giver det - men dog ikke så meget som forventet/frygtet. Jeg har set både Breitling, TAG Heyer, Submariner m.fl. hernede.
god fornemmelse
Altid !!![]()
er det somme tider "i vejen"
Fordi uret er så "højt" kan det af og til være i vejen - især, når man skal tage udstyr af og på - f.eks. kampvest, fragvest, rygsæk osv.
hvordan er det?
FÆNOMENALT !!
vh baun
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)