08-07-2010, 07:21 PM
jacob jensen Skrev:Sorry men min nysgerrighed driver migDet er vist den modsatte vej - men samme resultat - I støtter hinanden i en tråd om ure på månen i at få sagt at I hellere ville have et Deep See dykkerur med, trods de vist ret gode grunde til at at Nasa ville ha kronograf - ikke noget der kan splintre og ikke automatik. Tråden handlede slet ikke om hvorvidt Rolex eller Omega var bedst - men om at Rolex GMT faktisk var ekstra ur ude på månen - og så nogen som spagfærdigt bemærkede at Speedmaster for dem stadigt er måneuret og at det er rimelig reklame - uden at en eneste hævder at det er verdens bedste og mest solide ur.![]()
hvilke forslag fra mig hannover er det som klaus har støttet
Hvordan det lykkes, at flytte den fra det - til en kvalitetskamp som bringer Rolex DS med alle dets åbenlyse mangler i forhold til Nasa's krav på banen som det rigtige til formålet, forstår jeg ikke. Det er der I støtter hinanden. (og det med Rolex brummerkoret skal du tage med et smil
Men ellers enig i at DS er et superur - og - også enig i ønsket om god ferie - det har alle glæde af
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)