16-12-2012, 06:15 PM
Kristofferj Skrev:Black Seal Skrev:Sociologen Skrev:Jeg er ret sikker på, at steroider (i hvert fald væksthormon) ikke var ulovligt, da Arnold begyndte sig bodybuildingkarriere (men jeg kan godt tage fejl). Man testede i hvert ikke.
Vedr at behandle ure i den prisklasse på "skødesløs", kan I have en pointe, men det afhænger vel af øjnene, der ser. Jeg er sikker på, at visse folk synes, at jeg behandler min 'dyre' iPhone "skødesløs" - og jeg har utvivlsomt relativt set brugt flere penge på min iPhone end Arnold har brugt på sine ure.
@Jacob: enig i dine holdninger til Arnolds behandling af familien.
Måske var det lovligt dengang at stille op i konkurrencer, men stadig tåbeligt, men tak for heads up.
Hvad øjnene ser ja, men tror nu ikke det ville virke særligt godt, hvis Tom K fik en Audi RS 8 og smadrede den ved sin kørsel - dårlig reklame, derfor tror jeg heller ikke at AP synes det er fedt med et sådanne billede, men de er sikkert ligeglad, da folk jo river deres specielle AP'er ned fra hylden - men det irriterer dem sikkert. Så det gør det jo også lidt svært at tage holdning til, hvad der er "skødesløs".
Men altså hvad ur er det?
Jeg ved ikke lige hvilke billeder i ser på, men dem jeg har set ligger der bare nogle ure i en skuffe. Tror du ikke liiige de kan holde til det? Det kan vel ikke være værre for dem end f.eks at have gå med dem? Men det syntes i måske også er at behandle dem "skødesløst"?
Har ikke skrevet de ikke kan holde til det, men nu taler vi ure i den virkelig tunge ende og alm. mennesker tror jeg vil passe bedre på dem, især hvis de selv har betalt for dem, men det har han jo så ikke, så derfor tror jeg han er ligeglad med dem
Men altså kom nu med bud på det ur?
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)