02-07-2010, 11:38 PM
Jeg har endnu tilgode at opleve en bedre lynette end den på Seiko Marinemaster til prisen. Den kan det, som den skal, og gør det med stor stil:
Let at få fat i og betjene fra alle vinkler
Gode og let "hæftende" riller
Drejes med helt den rette modstand: Ikke for let og ikke for fast
120 faste og præcise klik med distingt lyd
Kan kun drejes i én retning
Lynetten er ydermere meget velforarbejdet i ét helt stykke stål, med en keramisk overdel, som er laserindgraveret. Det hele er så dækket af et specialhærdet materiale. Mit gæt er, at det er en form for hærdet glas - derfor det "spejlende billede" nedenfor. Funktionelt, smukt og høj kvalitet til rimelige penge

Seiko har dog også lavet divere, hvorpå lynetten er "indarbejdet" i urkassen - skjortevenlig og alligevel let betjenelig ved kl. 12 og 6
Let at få fat i og betjene fra alle vinkler
Gode og let "hæftende" riller
Drejes med helt den rette modstand: Ikke for let og ikke for fast
120 faste og præcise klik med distingt lyd
Kan kun drejes i én retning
Lynetten er ydermere meget velforarbejdet i ét helt stykke stål, med en keramisk overdel, som er laserindgraveret. Det hele er så dækket af et specialhærdet materiale. Mit gæt er, at det er en form for hærdet glas - derfor det "spejlende billede" nedenfor. Funktionelt, smukt og høj kvalitet til rimelige penge

Seiko har dog også lavet divere, hvorpå lynetten er "indarbejdet" i urkassen - skjortevenlig og alligevel let betjenelig ved kl. 12 og 6
De venligste hilsner, John

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)