30-06-2010, 10:12 PM
jacob jensen Skrev:Vi kan jo selv bestemme hvad for indlæg der skal være i forummet,hvis man "mangler" noget kan man evt starte disse indlæg selv,Kunne ikke være mere enig, Jacob
og forhåbentlig får de snakke med de personer man savner![]()
Det kommer nok også an på hvordan vi hver især ser på det med ure og hvorfor man er herinde
Jeg følger gerne med i de tråde der handler om det tekniske i urene da jeg syntes det er sjovt at lære mere om noget som jeg ikke ved det store om
inden for et område som har min interesse,selvom jeg ikke selvom jeg ikke kan bidrage med det store![]()
Men jeg må også indrømme at jeg følger folks urrejser med stor interesse herinde når de fortælle om deres nye ur og deres overvejelser frem over
så personlig følger jeg med på begge fronter,dog mest i det sidste da der er mulighed for at være med uden den største tekniske indsigt.
Men handler det ikke også om at der skal være plads til alle slags ur interesse herinde![]()
selv går jeg bare helt uden om de tråde og emmer der ikke siger mig noget,og ved at gøre det passe dem jeg snakker med og det der snakkes om til min interesse.
Vi er jo heldigvis ikke ens
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)