26-06-2010, 09:07 AM
HG Skrev:Som udgangspunkt er jeg enig i at arbejdsgiveren ikke skal bestemme hvilket ur jeg skal have på.
Men hos ikke urkyndige går Rolex for at være dyrt.
Jeg sælger nu Plastik (dispenser, triggere, kapsler og div) og bla. pga dollar og fragt stigninger, kan det være svært at retfærdiggøre en prisstigning på 4-5 øre, når kunden kan se Rolex`en.
Omega PO er et dejligt allround ur godt og robust - lidt hen af Rolex![]()
Så det kunne sagtens være det første ur der ville komme.
Umildbart tænker jeg lidt i denne retning:
Dykkerur Omega PO 42mm, Seiko MM300
Dressur Panerai Radomir 42mm Pam 338, JLC Reverso, JLC Master 8
Vintageur Breitling Navitimer eller JLC Reverso
GMT ur ????????? men jeg er jo glad for JLC![]()
og et sports ur AP -Den som Kim T har, eller VC Overseas chrono i grå
##Hannover, det er rigtigt at jeg mistede mit job lige før ur2009, og det har været en laaaaang tid indtil nu.
Men jeg har været kritisk og valgt nogle jobs fra, da jeg ikke rigtig følte for dem.
Nu er jeg sikker på at ventetiden har været det hele værd. Jeg er super glad nuglad for at stå op og glæde mig til at komme på job, glad for at være på jobbet og glad for at komme hjem til min skønne kæreste (som har været en uvurderlig støtte for mig - sammen med nogle gode urvenner herinde fra
)
Det har også været dyrt, desværre, MEN jeg ville ikke gå fra hus og hjem, så urene måtte vige pladsen.
I dag er der et Seiko GMT fra starte 80`erne, Et Seiko dykkerur, et Casio "alt i et" urog et Stowa Dress ur
Be careful out there, jeg kan snart se klokken igen
Den VC er så sej, sad så sent som i går og savlet over nogle billeder af den, har aldrig set den i titanium IRL, men nøj den er flot på billeder
Det med Rolex er altså noget fis, vi snakket om det til urmøde i sidste uge, stort set alle i DK kan få råd til at Rolex hvis de vil, det er et spørgsmål om hvad man bruger sine penge på.. Spar en ferie eller to væk, drop den nye fladskærm osv.
Da jeg læste for mange år siden, der købte jeg et nyt Daytona S/S (og betalte den dejlige overpris på 65.000 kr), jeg er på ingen måde født med en ske i rumpen, jeg havde bare sparet op..
Tilbage til dig Henrik, hvis du får fingerne i sådan en VC, så håber jeg du giver en kop kaffe næste gang jeg køre nord på, for den vil jeg se
Mvh. Micki - DREAMWATCH

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)