25-06-2010, 01:31 PM
Mads Gjødesen Skrev:Jeg mener dog ikke at et separat forum er nødvendigt, men bare lidt "albueplads" på det alm. forum, så man ikke skal have et fur af Janteloven, hvis man flasher sit nye PP. Disse tråde ender ofte i en økonomi debat eller kritik af at PP ikke er pengene værdSelvfølgelig skal der være plads til alle ure, også PP, uden at janteloven spiller ind.
Jeg er klar over at nogle føler dette er sket, hvilket det måske også er
Jeg har dog personligt en anden oplevelse, da jeg trådte mit første skridt ind i "high end" kategorien
Da jeg købte mit AP (som er et "high end" ur IMHO) blev jeg kun mødt af positive kommentarer.
Alle der har kommenteret, enten via dette forum, internationale fora eller irl, har kun haft godt at sige.
Selvfølgelig har der også været kritikpunkter, men disse blev fremført, uden at jeg følte det blev usagligt eller jantelovsagtigt.
Det er IMO, altid ok at komme med konstrultiv kritik, når folk poster et ur og spørger til dette.
JEG har på ingen måde oplevet noget negativt ifbm. at poste billeder og lign. af AP´en.
Det er selvfølgelig heller ikke et PP
Men som Proxi nævnte, er det da kun fedt at se på/læse om ure på flere niveauer.
Jeg vil ligeså gerne læse et indlæg fra JoePete med hardcore Seiko viden og dertil hørende fede billeder, som jeg vil ditto ang. PP eller lign.
Faktisk kunne jeg da sagtens bruge flere indlæg vedr. PP/AP/VC/ALS osv. Drømme er der jo altid plads til
God weekend til alle, og vi ses til nogle af jer
Mvh. Kim T.
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)