25-06-2010, 01:05 PM
Mads Gjødesen Skrev:Jeg mener dog ikke at et separat forum er nødvendigt, men bare lidt "albueplads" på det alm. forum, så man ikke skal have et fur af Janteloven, hvis man flasher sit nye PP. Disse tråde ender ofte i en økonomi debat eller kritik af at PP ikke er pengene værdEnig. Jeg vil hellere end gerne se folks dyre ure (billige har også ret!). Jeg synes da netop det er sjovt at læse om dyre ure, som man kan drømme om. Da jeg startede herinde synes jeg 2-3k var mange penge for ur, og kunne da ikke forstille mig at komme op over 10k for et ur, for det er jo KUN et ur. Men i skrivende stund sidder jeg nu og kigger på mit 16600.![]()
/Mads
Det med om et ur er pengene værd er ret træls når det kommer op og vende. Det er jo op til hver enkelte at bedømme. Og hvis der kun måtte være ure hvor man får mest for pengene, så kunne vi jo sidde og se på en billig bunke casio digital ure, de er billige og bedre til at udføre deres primære job, - at holde tiden præcis.
Så hvis der er nogle der sidder med fede og dyre ure, se da at få taget billeder og lagt dem op herinde.
Casio DW5600
Omega Seamaster Cosmic
Rolex 16600
Rolex 16610LV
Omega Seamaster Cosmic
Rolex 16600
Rolex 16610LV

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)