Andre billeder - Orange STRAIGHT Hand Rolex Explorer II
janj_j Skrev:Hej Jon

Et stort tillykke herfra - du er vist blevet en ægte vintage mand.

Hvordan ser din ønske liste ud nu - for næste vintage ur Icon_e_wink

Både din 1680/8 og 1655 er super klassiske ure .. Jeg kan kun sige respect.

Men gælder mig til at se dem - kom forbi til grill i sommerhus - så laver jeg nogle bøffer og vi kan lave nogle billeder Icon_e_wink

vh

Jan J

Hej Jan,

Takker mange gange - og ja det er vist noget værre noget du fik rodet mig ud i på alle de tidlige morgentimer på det gamle arbejde!! Icon_mrgreen

Jeg ser frem til noget godt vejr - grill - sommerhus - og fremfor alt en god catch up snak om alt muligt!! Det er ALT for længe siden sidst! Men du ringer eller skriver bare så er jeg klar Icon_e_biggrin

Min wish list... Hm.... Selvom du faktisk ikke mente det du skrev "Både din 1680/8 og 1655" da du jo bedre end nogen ved det er en 1675-8 jeg har...

MEN - der fik du faktisk selv givet svaret på den der er øverst på listen nemlig: 1680-8 black dial!!

Selvom det vist hellere må vente lidt dog - jeg har vist brugt ur budgettet her det sidste ½ år du ved ... Icon_e_surprised Icon_e_surprised

Ser frem til vi ses.

Mvh.

Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Respect Jon - glæder mig til at se den ;-) - af gmt-geek - 20-06-2010, 10:57 PM
Re: Andre billeder - Orange STRAIGHT Hand Rolex Explorer II - af Rolex COMEX - 04-08-2010, 09:59 AM
Re: Andre billeder - Orange STRAIGHT Hand Rolex Explorer II - af jacob jensen - 04-08-2010, 08:20 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)