15-06-2010, 10:52 PM
Selvfølgelig kan man sammenligne in-house vs. non-in-house, men der hvor jeg mener det er lidt unfair er når en producent netop af prestigemæssige årsager vælger at fordyre deres produkt med 20-25 %?? for at kunne kalde det in-house. De vælger at pålægge deres produkt en "følelsesmæssig kvalitet" der ikke kan måles eller vejes. Denne "kvalitet" taler til det følelsesmæssige i os. Præcis som vi ønsker at uret er Schweizisk (tysk/fransk) og ikke kinesisk. Som jeg høre det Baun ville du også være ligeglad med at uret så var lavet i Kina, så længe kvaliteten er på højde med det schweiziske? Jeg mener luksusprodukter er mere end blot hårde objektive fakta. Tanken om at en urmager har fedtet i nogle dage med at finishere, samle, justere og teste mit Patek er hele overprisen værd
Denne ekstreme sans for detaljer og at pengene ikke er altafgørende for at produktet er absolut top kvalitet, der gør at jeg elsker high-end.
Det er som at løse en opgave. Man kan bruge 2 dage og løse den til en 8´er. Man kan også bruge 14 dage på den og få 13
Spørgsmålet er blot hvad "kunden" ønsker og vil betale for...!? Når vi taler high-end eller "blot" in-house er vi i et kundesegment hvor kunden ønsker mere end blot en 8´er løsning og er villig til at betale for det.
/Mads
Det er som at løse en opgave. Man kan bruge 2 dage og løse den til en 8´er. Man kan også bruge 14 dage på den og få 13
/Mads

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)