14-06-2010, 01:09 PM
Jeg fatter ikke at de heller ikke dækker skader hvis den bliver fundet. Dækker ens forsikring ikke uanset hvem der kører ens bil. Det kan lyde rimeligt at de ikke dækker som tyveri, når man giver nøglerne til en person (og kan også lyde urimeligt -men det lyder jo mere rimeligt hvis man siger at man giver sit ur til en anden person, og han så går væk i mængden med det).
HVIS man nu går med til at det er rimeligt, er det så ikke også rimeligt at de skal dække skader på den helt almindelige bilforsikring?
Jeg har aldrig hørt om dette her før, og tror som sagt ikke jeg har skulle vise identifikation eller kørekort, når jeg i bilforretninger har prøvekørt ganske mange biler gennem årene. Skal man det normalt, eller tager de en stor risiko?
vh
HVIS man nu går med til at det er rimeligt, er det så ikke også rimeligt at de skal dække skader på den helt almindelige bilforsikring?
Jeg har aldrig hørt om dette her før, og tror som sagt ikke jeg har skulle vise identifikation eller kørekort, når jeg i bilforretninger har prøvekørt ganske mange biler gennem årene. Skal man det normalt, eller tager de en stor risiko?
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)