14-06-2010, 08:21 AM
....han havde næsten fra starten sagt at der var en lyd i motoren - vi kører så en lille tur (bagefter undrede jeg mig også over at han var så godt kendt i Svendborg at han uden at spørge om vej kunne finde ud af byen??) - pludseligt holder han ind til siden og siger "Der er nu noget med den motor!" - stiger ud og går om foran og siger om jeg ikke lige kan trykke på speederen - han står lidt foran og går så om bagved og siger noget med at man også kan høre det på udstødningen - "Du kan selv prøve at høre!" - hvorefter jeg stiger ud for at lytte og han sætter sig ind for at træde på speederen - og det skal jeg så love for at han gjorde - han lukkede ikke engang døren - den lukkede da han forsvandt med hjulspin...vedr. anskrig: Selvfølgeligt råbet jeg "kom tilbage din idiot" eller et eller andet, men det ædrer ikke grundlæggende på sagen set fra Alm. Brands side
Jeg ved faktisk ikke hvad "man" skal gøre for at undgå den slags episoder? Dette lille trick-tyveri er planlagt til mindste detalje (det må man tage hatten af for!) og hvis jeg havde spurgt om adresse/kørekort el. lign. havde det været i orden (falskt?) eller han havde sagt "farvel og tak" og prøvet med en anden stakkel
PS Den telefon han brugte var med taletidskort og sansynligvis også stjålet
Det værste ved sagen er den mistede tillid til mennesker og de 45k......
Jeg ved faktisk ikke hvad "man" skal gøre for at undgå den slags episoder? Dette lille trick-tyveri er planlagt til mindste detalje (det må man tage hatten af for!) og hvis jeg havde spurgt om adresse/kørekort el. lign. havde det været i orden (falskt?) eller han havde sagt "farvel og tak" og prøvet med en anden stakkel
PS Den telefon han brugte var med taletidskort og sansynligvis også stjålet
Det værste ved sagen er den mistede tillid til mennesker og de 45k......
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" 
IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings
IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)