13-06-2010, 11:43 PM
Jeg forstår anskrigs pointet Allan - men man skal være forsigtig med at gøre sig til løgner, selv for penge
. Her har jeg ikke så undt af den unge mand - men anskrig kan jo flytte noget alvorligt, ikke bare i forhold til forsikring, men i forhold til hele sagen, så - fristet som jeg ville være, NIX jeg ville holde mig til sandheden fra start til slut.
Jeg ved ikke hvad man gør for helt at undgå risiko. Det er klart, låner man et ur til en mand uden at have 100% bevis og viden om hvem han er, så er den jo gal, hvis han går med uret og ikke kommer tilbage. Gør man det samme med en bil, gætter man jo aldrig at han vil lave sådan en nummer, men det viser risikoen ved at man selv sælger visse ting.
Jacob J - du må da vide, hvad gør bilforretninger. Der må vel også komme en masse og prøvekøre biler. Hvad er der for krav der til at udlevere nøgler. Jeg mener faktisk ikke at have afleveret kørekort eller noget, når jeg har fået nøglerne til en helt ny bil??
Ser jeg bare tillidsvækkende ud, eller mister de også ind i mellem en bil?
vh
Jeg ved ikke hvad man gør for helt at undgå risiko. Det er klart, låner man et ur til en mand uden at have 100% bevis og viden om hvem han er, så er den jo gal, hvis han går med uret og ikke kommer tilbage. Gør man det samme med en bil, gætter man jo aldrig at han vil lave sådan en nummer, men det viser risikoen ved at man selv sælger visse ting.
Jacob J - du må da vide, hvad gør bilforretninger. Der må vel også komme en masse og prøvekøre biler. Hvad er der for krav der til at udlevere nøgler. Jeg mener faktisk ikke at have afleveret kørekort eller noget, når jeg har fået nøglerne til en helt ny bil??
Ser jeg bare tillidsvækkende ud, eller mister de også ind i mellem en bil?
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)