13-06-2010, 07:52 PM
Hej forum....da jeg har fået firmabil ville jeg sælge min gamle Opel Vectra...en del henvendte sig, men ingen købte...i tirsdag henvendte en ung mand sig så at han gerne ville komme og kigge på bilen, men han kom men tog. Jeg hentede ham så på banegården. Flink dansk ung mand - han kiggede på bilen og nævnte at motoren "sagde" lidt. Vi kørte så en prøvetur med ham ved rattet og pludseligt stopper han og siger: "Der er altså noget med den motor"..vi stiger ud og han beder mig om at træde lidt på speederen mens han lytter. Derefter siger han til mig: "Du kan selv høre!" sætter sig ind i bilen og kører væk med min Vectra!!!!
Jeg er 50 år og har rejst rundt i hele verden, men den her tager sgu' prisen.....troede kun det var noget man hørte om!
Hvis andre skal sælge så pas på "Kasper" fra "Holbæk"..18-20år, lille og spinkel, ca. 165 høj, lys meget kort hår og med en piercing over det venstre øje!!! Og hvis nogen ser ham eller min grønne Vectra 1,8 - 2001 - YS 42 280, så ring lige på 4213 1144, tak!
UPDATE: Har her lørdag fået brev fra Alm. Brand hvor de med henvisning til at der er tale om "bortkomst/underslæb/bedrageri" ikke vil betale erstatning
(Det er jeg nu ikke færdig med at "snakke" med dem om!)
Jeg er 50 år og har rejst rundt i hele verden, men den her tager sgu' prisen.....troede kun det var noget man hørte om!
Hvis andre skal sælge så pas på "Kasper" fra "Holbæk"..18-20år, lille og spinkel, ca. 165 høj, lys meget kort hår og med en piercing over det venstre øje!!! Og hvis nogen ser ham eller min grønne Vectra 1,8 - 2001 - YS 42 280, så ring lige på 4213 1144, tak!
UPDATE: Har her lørdag fået brev fra Alm. Brand hvor de med henvisning til at der er tale om "bortkomst/underslæb/bedrageri" ikke vil betale erstatning
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" 
IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings
IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)