Køb af Omega - hvor?
#5
Hvis du køber brugt, så har en reduced jo taget sin kantstensafskrivning, så det vil være klogt. Start hos vintageure.dk
http://vintageure.dk/desktopdefault.aspx...8&tabid=78
Jeg har aldrig kunnet linke direkte, men ind under køb og salg
Søg i databasen for ure til salg kommer som punkt
vælg Omega og fold den ud ved at trykke +
vælg speedmaster
og tryk på SØG (ja lidt langsommeligt) og du vil se en hel del reduced speedmastere til de der 7-8.000 kr Baun nævner.

Det er generelt sikre handler - Du kan bede dem linke til en af deres referencer på good guys/baD - Forummet - eller spørge herinde til dem

Så er der Ebay.de som er lidt mere bøvlet hvis man aldrig har prøvet og hvor der ofte kræves betaling med bankoverførsel, som jo kan tabes - men her kan du gå efter storsælgere med mange referencer, så går det normalt godt, og du kan også vælge Paypal betaling hos mange, som er ganske sikkert for køber.

Jeg ville tage en brugt - og herindefra. Baun har helt ret, den originale manuelle holder sin pris bedre og er nok så let at sælge, men omvendt, køber du brugt til omkring 7.000 kr, så kommer du ikke så galt af sted med det. Se efter standen og bed evt om bedre billeder, og hør også om den har været serviceret eller hvornår. Er det over 5 år gammelt og userviceret, så kan du i baghovedet regne med inden for overskuelig tid at kunne risikere at skulle servicere (2.000 kr i runde penge)

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar


Beskeder i denne tråd
Re: Køb af Omega - hvor? - af baun - 13-06-2010, 02:02 PM
Re: Køb af Omega - hvor? - af dreamwatch.dk - 13-06-2010, 02:26 PM
Re: Køb af Omega - hvor? - af hannover_dk - 13-06-2010, 03:58 PM
Re: Køb af Omega - hvor? - af Geodoc - 13-06-2010, 04:02 PM
Re: Køb af Omega - hvor? - af hannover_dk - 13-06-2010, 05:35 PM
Re: Køb af Omega - hvor? - af Peter - 16-06-2010, 03:33 AM



Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)