12-06-2010, 12:14 PM
En glimrende og tæt kasse - oyster kassen - et af de bedste screw down crown systemer i triplock systemet, et uhyre klassisk dykkerdesign i både skive og krans, en overordentlig holdbar maskine, og navnet - den viden du har, at Rolex går man ikke helt galt i byen med.
Hvad får man for pengene hos B&O - er fjordrejer pengene værd imod de almindelige, smager Petrus virkeligt så meget bedre en papvinen og minder russisk kaviar lidt om brombæresyltetøj der smager af fisk eller, er det højeste luksus? Ja en del kan sikkert konkretiseres ned af eksperter, men rigtigt meget er "feeling"
Value for money har vi så ofte haft herinde. Du kan til billigere penge komme til at se hvad klokken er - men det bliver ofte lidt meningsløst, og skal vel også være det, mellem os ur fans
vh
Hvad får man for pengene hos B&O - er fjordrejer pengene værd imod de almindelige, smager Petrus virkeligt så meget bedre en papvinen og minder russisk kaviar lidt om brombæresyltetøj der smager af fisk eller, er det højeste luksus? Ja en del kan sikkert konkretiseres ned af eksperter, men rigtigt meget er "feeling"
Value for money har vi så ofte haft herinde. Du kan til billigere penge komme til at se hvad klokken er - men det bliver ofte lidt meningsløst, og skal vel også være det, mellem os ur fans
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)