11-06-2010, 11:37 PM
Jeg har haft klikket ind på annoncen på salgssiden. De viste billeder af uret er usandsynligt dårlige, med der blev dog klikket ud efter få sekunder igen, da både visere ("skarpe" kanter) og bezel indlæg ("pege" 1-tal) tydeligvis er aftermarket dele ... 
Det kan ikke tælles på hverken hænder eller fødder, hvor mange gange jeg har kontaktet sælgere, for at fortælle, at deres Seikøer er fakes/frankens ... Jeg må dog indrømme, at jeg helt er holdt op med det, da det FLYDER med disse "modeller" over hele nettet - selv på WUS og Thewatchsite/SCWF ses de ofte afbildet i f.eks. "hvilket ur har du på" tråde, uden at få kommentarer med på vejen ...
Sorry, kom lidt på afveje
Tak for din "heads up"
Det kan ikke tælles på hverken hænder eller fødder, hvor mange gange jeg har kontaktet sælgere, for at fortælle, at deres Seikøer er fakes/frankens ... Jeg må dog indrømme, at jeg helt er holdt op med det, da det FLYDER med disse "modeller" over hele nettet - selv på WUS og Thewatchsite/SCWF ses de ofte afbildet i f.eks. "hvilket ur har du på" tråde, uden at få kommentarer med på vejen ...
Sorry, kom lidt på afveje
De venligste hilsner, John

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)