12-12-2012, 11:45 AM
Det er rigtig trist læsning. I min optik har den handlende jo ret beset ikke gjort noget. Han er gået på nettet, fundet et butik der ser respektabel ud, haft kontakt til butikken og efterfølgende handlet. Noget jeg tror mere eller mindre her har gjort i et større eller mindre omfang. Det triste er jo så at manden var en novice, måske ikke gjorde sit hjemmearbejde godt nok og er derfor blevet snydt.. øv..
Jeg har selv siddet på f.eks chrono24 og været meget fristet, men i sidste ende har jeg ikke turde handle. Der er sikkert en del hæderlige sælgere på chrono24 men jeg foretrækker at handel face to face og "købe sælgeren".
Hellere betale lidt mere og så ikke løbe risikoen for at blive snydt.. men det er jo bare min mening.
Ha en rigtig go dag folkens.
Jeg har selv siddet på f.eks chrono24 og været meget fristet, men i sidste ende har jeg ikke turde handle. Der er sikkert en del hæderlige sælgere på chrono24 men jeg foretrækker at handel face to face og "købe sælgeren".
Hellere betale lidt mere og så ikke løbe risikoen for at blive snydt.. men det er jo bare min mening.
Ha en rigtig go dag folkens.
Med venlig hilsen
David.H aka "The big flipper"
Har jeg haft et ur i over en måned, er det nok det tætteste jeg kommer på en keeper
David.H aka "The big flipper"
Har jeg haft et ur i over en måned, er det nok det tætteste jeg kommer på en keeper

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)