09-06-2010, 01:33 AM
peter Skrev:HejSå kan det være du skal åbne dine øjne. Jeg ved jo ikke præcis hvor let den flyttes, men jeg ved man risikerer at ramme kransen og mave sig gennem ting - og hvis man vil lave det ultimative dykkerur, så kan kransen helt enkelt ikke flytte sig Peter - ikke 1 eller 2 eller 10 minutter. Det er en konstruktionsfejl. Masse af dykkerure har sikkerhed mod det- krans der skal trykkes kraftigt ned for at rykkes, eller kun stilles via kronen. At lave et ur til 3.900 meter Helt overflødigt når 300 meter rækker mere end) udelukkende af hensyn til dykkere, og så lade kransen være så løs så den iflg flere her kan rykke sig, uden de har haft det til hensigt = meget stor fejl - som alle proff dykkere da ville se alvorligt på.
Jeg tror at det er umuligt at ændre på kransen på et Deepsea, men jeg mener absolut ikke at det er et problem, for så let rykker den sig ikke, men hvis dykkeren er meget uheldig, skal han op 1 eller 2 minutter før end normalt, så det ser jeg absolut ikke som noget problem.![]()
MVH Peter
Jeg er ikke imod Rolex eller DS, og har slet ikke lyst til at modsige dig, men: -Den del hos DS er helt gal lige på det punkt (ligegyldigt i virkeligheden, da den normalt ikke ser antydning af vand)
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)