08-06-2010, 05:38 PM
SPACE-DWELLER Skrev:Det bør den bestemt kunne. Det er jo pjat at to som dykker sammen pludseligt skal opleve den ene lave tegn for at han skal op, fordi hans krnas har drejet sig, medens den anden har 10 min tilbagepeter Skrev:Hej
Det er helt rigtigt at drejekransen på Deepsea er meget nem at dreje, men dog kun til venstre.![]()
MVH Peter
Jep, og det er jo det vigtigste. Selv om det kan være irriterende, at kransen drejer for let (mod uret), så er det i en dykkersituation i det mindste ikke livsfarligt.
Desuden tror jeg bestemt også, at kransen kan justeres af en Rolex urmager, således at den kører mere stramt.
Det bør nok kunne justeres og Rolex bør gøre det free of charge på et sktremet dykkerur.
Der må man jo medgive dykkerure med indre krans og kronestilning en fordel, men ellers bør det som på en del andre være noget med at den skal trækkes kraftigt ned og drejes. Selv om det kun er til venstre, så tænk hvis den er løs nok til under et dyk at kunne komme næstenm hele vejen rundt og give mere tid. Mon ikke Rolex har en løsning?
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)