Urtosse i Legoland - er der andre ?
Joepete Skrev:For f..... da, Torben ... dén koncert ville jeg godt have været med til Icon_cool Icon_e_biggrin Hvordan var det ?
... aldeles overvældende Icon_e_surprised
Jeg kan ikke finde eet sted at sætte en finger på JP's anmeldelse: "AC/DC lynede i Horsens"

Da jeg selv har beskæftiget mig en del med rumakkustik, skævede jeg nervøst op til tribunetaget, og forventede at det ville give reflektion og nedslag af lyd, med deraf følgende "mudder".
Men nej - akkustikken var så god, som den overhovedet kan "trylles" frem på så vanskelig en lokalitet.

... at "de gamle mænd" simpelthen trykkede koncerten af i eet hug, uden så meget som et minuts pause mellem numrene var fantastisk.
Kort sagt! - en aldeles enestående første-gangs oplevelse.
Vil udtrykke anerkendelse, ligesom anmelderen: "... mens trommeslager Phil Rudd cool mestrede sit minimalistiske trommespil med en vippende cigaret på underlæben." - Respeeekt Icon_mrgreen

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Urtosse i Legoland - er der andre ? - af Lars - 05-06-2010, 11:19 PM
Re: Urtosse i Legoland - er der andre ? - af jacob jensen - 06-06-2010, 12:50 AM
Re: Urtosse i Legoland - er der andre ? - af Geodoc - 06-06-2010, 12:36 PM
Re: Urtosse i Legoland - er der andre ? - af jacob jensen - 06-06-2010, 10:53 PM
Re: Urtosse i Legoland - er der andre ? - af BobT - 08-06-2010, 10:26 AM
Re: Urtosse i Legoland - er der andre ? - af jacob jensen - 10-06-2010, 03:01 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)