29-05-2010, 12:17 AM
LarsB Skrev:Jeg holder utroligt meget af konsprationsteorien om, at månelandingerne var snyd. Det eneste, der egentlig gør, at den ikke holder, er antallet af mennesker, der skulle/skal holde deres kæft med, at det var snyd. Det er simplethen for mange mennesker at tage i edDet er en væsentlig anke
Efter mange mislykkede forsøg fra USA og Rusland, lande begge blødt flere gange - ubemandet. Herunder Ruslands Luna 9 og 13 begge i 1966 (før Amerikanske bemandede) og begge sendte masser af fotos tilbage, helt som de amerikanske ubemandede - de landinger og de øvrige bemandede 9 landinger - har konspirationsteoretikerne ikke lige fundet kræfter til
Sjovt at russerne, som holdt godt øje med alt, scannede radioer og andet - fuldt anerkendte det. De vidste den var god nok. Deres chefer har udgivet bøger hvor de forklarer deres skisma mellem at blive nr. 2, og så det at det var lykkedes. Vi smilede gennem tårer.
Over 380 kg månemateriale er bragt ned, af alle eksperter betegnet som ikke jordisk og ikke lig metoriter fundet på jorden, men alle 380 kg af samme type. Ikke en ekspert har fundet tegn på at noget skulle være fake.
9 gange var USA på månen - med masser af beviser - skulle de 9 gange ha faket? - Var det ikke ret risikabelt - de efterlod sig masser af ting - biler og andet - lige til at fange dem på - 9 gange for heavens sake. Skulle de svindle havde de nok nøjedes med 1.
Mange 1000 mennesker var og har gennem tiden være involveret - alle skulle de snydes eller snyde og ikke for penge afsløre det.
Der er også efterladt seismografer på månen, som kan måle nedstyrtende sten - og har målt raketter som bevist blev brat til crash på månen.
Konspirations teorien er sjov, og godt teknisk bygget, men jo underbygget af pyt få inden for området. Den slags er nok mere værd at kigge på ved Kennedy mordet (uden jeg ved ud og ind der) og en del andre steder, men herregud - 9 månelandinger. De som tror på den kan ikke overbevises, den er bygget ind under huden som en religion. Sådan er det bare, and so what.
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)