27-05-2010, 05:35 PM
Jeg er helt enig i at holdet mangler de profiler som mange tidligere tiders danske hold har haft. Jeg synes derimod man skal give Morten Olesen megen kredit for at vinde den kval turnering mod så stærke modstandere, med det hold. Det er ikke en dårlig præstation. Generelt i proff miljøet - trænere og klubber, er han også ganske velanskrevet for sine præstationer med et landshold, som ikke per natur ligger i højeste landsholds liga. Nå det kan der sikkert være mange meninger om, og skidt med det.
Det at vi har mange spillere som har mere end svært ved at spille sig på klubholdet, er på én måde en klar bagdel, da det viser manglende styrke - men det KAN også være en fordel. Mange lande har altid problemer med et VM fordi deres spillere har haft så utroligt mange kampe i ligaerne + europæiske og sydamerikanske turneringer + landshold, at de helt enkelt er slidte når det kommer til VM. England er med en lang og meget hård turnering ganske hårdt ramt på den konto.
Husk lige Danmark i 92. Vi kom som en samling badedyr, men kæmpede (og spillede) os frem til et europamesterskab, til dels i kraft af at spillerne absolut ikke var nedslidte inden.
vh
Det at vi har mange spillere som har mere end svært ved at spille sig på klubholdet, er på én måde en klar bagdel, da det viser manglende styrke - men det KAN også være en fordel. Mange lande har altid problemer med et VM fordi deres spillere har haft så utroligt mange kampe i ligaerne + europæiske og sydamerikanske turneringer + landshold, at de helt enkelt er slidte når det kommer til VM. England er med en lang og meget hård turnering ganske hårdt ramt på den konto.
Husk lige Danmark i 92. Vi kom som en samling badedyr, men kæmpede (og spillede) os frem til et europamesterskab, til dels i kraft af at spillerne absolut ikke var nedslidte inden.
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)