23-05-2010, 09:05 PM
Der er jo heller ingen der har sagt at de ligger deres liv i hænderne på et mekanisk ur alene
det kan jeg ihvertfald ikke læse i nogle indlæg.
Men derfor kan man jo stadigvæk godt have snakken om hvad der er mest rigtig og forkert,
jeg syntes bare at inden man falder helt på halen af grin over de store Oris ure,så er der altså
andre som har lavet det samme i mange flere år og de nyder en kæmpe respekt.
Jeg syntes som nævnt det er fedt Oris tør lave noget andre ikke gør,samt at deres divere
har en klar profil med folk som bruger dem i virkeligheden under ekstreme forhold.
Det havde jo været nemmere at lave en 300m og så klister det på armen af en film kendis
hvor uret kun ville blive udsat for spildte drinks og 8m i en pool
Skal man have en seriøs diver i op til 20k mener jeg helt klart man skal unde sig selv min. at prøve
et Oris,jeg tror at bærekomfort og kvaliteten vil komme bag på de fleste
det kan jeg ihvertfald ikke læse i nogle indlæg.
Men derfor kan man jo stadigvæk godt have snakken om hvad der er mest rigtig og forkert,
jeg syntes bare at inden man falder helt på halen af grin over de store Oris ure,så er der altså
andre som har lavet det samme i mange flere år og de nyder en kæmpe respekt.
Jeg syntes som nævnt det er fedt Oris tør lave noget andre ikke gør,samt at deres divere
har en klar profil med folk som bruger dem i virkeligheden under ekstreme forhold.
Det havde jo været nemmere at lave en 300m og så klister det på armen af en film kendis
hvor uret kun ville blive udsat for spildte drinks og 8m i en pool
Skal man have en seriøs diver i op til 20k mener jeg helt klart man skal unde sig selv min. at prøve
et Oris,jeg tror at bærekomfort og kvaliteten vil komme bag på de fleste
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)