07-12-2012, 09:13 PM
Helt enig i at til de små penge skal man gå mest efter standen og knap så meget mærket,
diesel er udelukket da der ikke er tale om nok km til at der er økonomi i at vælge diesel,
en golf 3 mener jeg havde for mange kvalitets problemer til at jeg ville vælge den.
Hvor meget bilen går på literen er tæt på totalt ligegyldigt,
når der kun er tale om 40 km betyder det ikke vilde økonomisk om den går feks. 17 eller 12 på literen.
Jeg gjorde som jeg altid gør når jeg køber bil finder noget i en god kvalitet som af den ene eller anden grund ikke er så populært i DK,
det giver nemlig mulighed for at gøre hvad jeg mener er en god handel.
Sportsvan er for stort til billig daglig transport af en person og for besværlig at skrue på generelt hvis du spørger mig,
en favorit til 20k
så er du helt sikkert blevet snydt,der er hverken servo,airbags eller abs.
Valget faldt på en Toyota Starlet (en rigtig Toyota fra Japan)
årgang 97 med 85 på klokken fuld service historie,2 ejere,undervognsbeh. fra ny,sommer/vinter hjul,står praktisk talt som ny inde og ude.
Som med alle mine andre biler er den selvfølgelig til salg
,
det er med sikkerhed ikke den billigeste Starlet i DK,men af den model er jeg meget sikker på det er den flotteste.
diesel er udelukket da der ikke er tale om nok km til at der er økonomi i at vælge diesel,
en golf 3 mener jeg havde for mange kvalitets problemer til at jeg ville vælge den.
Hvor meget bilen går på literen er tæt på totalt ligegyldigt,
når der kun er tale om 40 km betyder det ikke vilde økonomisk om den går feks. 17 eller 12 på literen.
Jeg gjorde som jeg altid gør når jeg køber bil finder noget i en god kvalitet som af den ene eller anden grund ikke er så populært i DK,
det giver nemlig mulighed for at gøre hvad jeg mener er en god handel.
Sportsvan er for stort til billig daglig transport af en person og for besværlig at skrue på generelt hvis du spørger mig,
en favorit til 20k
Valget faldt på en Toyota Starlet (en rigtig Toyota fra Japan)
årgang 97 med 85 på klokken fuld service historie,2 ejere,undervognsbeh. fra ny,sommer/vinter hjul,står praktisk talt som ny inde og ude.
Som med alle mine andre biler er den selvfølgelig til salg
det er med sikkerhed ikke den billigeste Starlet i DK,men af den model er jeg meget sikker på det er den flotteste.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)