09-05-2010, 04:26 PM
Ja, både Nautilus og Royal Oak serien er kendt for at være meget "hit and miss" hvad angår pasform. Enten så sidder det som en drøm eller også så hænger det eller gnaver.
Rolex's lænker, kan med de nye låse osv. indstilles til NÆSTEN alle håndled, og deres ure er ofte lette og flade - så det er ofte en vinder.
Personligt er jeg også glad for gummiremme - med dem kan man have remmen spændt "stramt" uden at den gnaver som en lænke eller hårdt læder ville gøre.
Noget af det mest behagelige er jo sikkert et G-shock plasticur på en gummirem.
Når jeg om aftenen tager mit ur af og gnider håndledet en gang, er det ofte en rar fornemmelse... Som kvinder lider vi måske lidt for skønheden...
Er jeg den eneste som har det sådan?
Rolex's lænker, kan med de nye låse osv. indstilles til NÆSTEN alle håndled, og deres ure er ofte lette og flade - så det er ofte en vinder.
Personligt er jeg også glad for gummiremme - med dem kan man have remmen spændt "stramt" uden at den gnaver som en lænke eller hårdt læder ville gøre.
Noget af det mest behagelige er jo sikkert et G-shock plasticur på en gummirem.
Når jeg om aftenen tager mit ur af og gnider håndledet en gang, er det ofte en rar fornemmelse... Som kvinder lider vi måske lidt for skønheden...
Er jeg den eneste som har det sådan?

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)