Rolex Submariner Hulk vs Panerai 212
KimT Skrev:Køber du det brugt (som nyt) har det taget afskrivningen og ligger derefter rimelig stabilt prismæssigt.
Et nyt Rolex/Panerai opfører sig på samme måde i starten og efterhånden som tiden går "indhenter" brugtprisen den oprindelige købspris.
Dette sker også med AP og andre mærker og sker pga. store prisstigninger på listepriserne. Det har vi i hvert fald set de senere år.

Selvfølgelig er det ingen garantier for hvordan prisudviklingen fortsætter, ingen kan jo spå Icon_e_wink
Men find et til en fornuftig pris på brugtmarkedet, så går du ikke galt i byen.

Hej Kim,

tak for de flotte billeder af 15400'eren, det er et virkelig lækkert ur - var inde og se netop denne model, også med blå skive, hos Klarlund i lørdags, og den var satme lækker!!! Dog gad jeg stadig godt at se den med sort skive, men tror også godt jeg kunne falde for den med blå skive da de to andre ure jeg har er med sort skive.

Dog synes jeg det er et dyrt ur, også fordi de siger man skal være meget omhyggelig med uret i forhold til fx et Rolex eller Paneari - og grunden til dette er det lille urværk, siger de. Og da jeg har en meget aktiv hverdag, kan det altså være en "ulempe" at have et ur der er så sårbart for stød som dette...service samt reparation af dette ur ligger jo ikke logefrem i den billige prisklasse:-)

Men super fedt ur, det kan vi ikke komme udenom!!!
Rolex Submariner 16610 - Panerai 177 - Citizen Pingo - Audemars Piguet 15300 - Omega Seamaster Automatic 1979 - Rolex Daytona 116520 - Omega Speedmaster Moon 35705000
Svar

Beskeder i denne tråd
Rolex Submariner Hulk vs Panerai 212 - af Boxter - 23-11-2012, 08:59 PM
Re: Rolex Submariner Hulk vs Panerai 212 - af EC - 23-11-2012, 09:13 PM
Rolex Submariner Hulk vs Panerai 212 - af berg - 24-11-2012, 08:16 AM
Re: Rolex Submariner Hulk vs Panerai 212 - af Len - 24-11-2012, 01:36 PM
Re: Rolex Submariner Hulk vs Panerai 212 - af Boxter - 03-12-2012, 09:04 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)